21 мая 2020 года адбыўся навучальны анлайн-семінар

21 мая 2020 года ва ўстанове адукацыі "Рэспубліканскі цэнтр экалогіі і краязнаўства" ў рамках работы "Школы педагагічнага майстэрства" з мэтай павышэння прафесійнага майстэрства педагогаў, удасканалення навукова-метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу ў сістэме дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі адбыўся навучальны анлайн-семінар "Вучэбна-праграмная дакументацыя адукацыйнай" праграмы дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі эколага-біялагічнага профілю».

У навучальным мерапрыемстве прынялі ўдзел метадысты і педагогі дадатковай адукацыі Рэспубліканскага цэнтра экалогіі і краязнаўства і ўстаноў дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Мінска (ДУА "Палац дзяцей і моладзі "Золак" г.Мінска", ДУА "Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі "Маяк"). » г.Мінска», ДУА «Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі «Арт» г.Мінска», ДУА «Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі «Эўрыка» г.Мінска», ДУА «Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі «Светач» г .Мінска», ДУА «Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі «Ранак» г.Мінска», ДУА «Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі «Кантакт» г.Мінска», УА «Мінскі дзяржаўны турысцка-экалагічны цэнтр дзяцей і моладзі»)

У рамках онлайн-семінара былі разгледжаны наступныя пытанні:

– структура і алгарытм распрацоўкі праграм аб'яднання па інтарэсах з базавым/павышаным узроўнем вывучэння адукацыйнай галіны, вучэбнай дысцыпліны/прадмета;

– патрабаванні да зместу і афармлення праграмы аб'яднання па інтарэсах з базавым/павышаным узроўнем вывучэння адукацыйнай галіны, вучэбнай дысцыпліны/прадмета;

– асноўныя памылкі пры распрацоўцы праграм аб'яднанняў па інтарэсах;

- адукацыйны метадычны комплекс; яго структура, алгарытм стварэння, этапы распрацоўкі, экспертная ацэнка.

Удзельнікі семінара атрымалі падрабязныя метадычныя рэкамендацыі па распрацоўцы індывідуальнай праграмы дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі; азнаёміліся з арганізацыйна-педагагічнымі ўмовамі яе праектавання; заслухалі пытанні аб праектаванні і модульнай пабудове зместу праграмы аб'яднання па інтарэсах (з базавым і/або павышаным узроўнем вывучэння адукацыйнай вобласці, індывідуальнай і эксперыментальнай праграмамі).

Удзельнікі семінара высока ацанілі арганізацыйна-метадычны ўзровень навучальнага мерапрыемства і адзначылі яго эфектыўнасць і актуальнасць.

Спадабаўся артыкул?

Падзяліцеся: